مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:572022-02-20اقتصادي

تالارهای پذیرایی کرمانشاه در روزهای قرمز کرونایی چطور کار می کنند؟


به گفته نایب رییس اتحادیه چلوکبابی ها و اصناف وابسته کرمانشاه، فعلا محدودیتی برای فعالیت تالارهای پذیرایی در کرمانشاه در نظر گرفته نشده است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته نایب رییس اتحادیه چلوکبابی ها و اصناف وابسته کرمانشاه، فعلا محدودیتی برای فعالیت تالارهای پذیرایی در کرمانشاه در نظر گرفته نشده است.

سیروس گل عنبر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در شهر کرمانشاه، اظهار کرد: فعلا شیوه فعالیت تالارها مانند روند قبل است و محدودیتی برای آنها در نظر گرفته نشده است.

وی اعمال هر نوع محدودیت برای تالارهای پذیرایی را منوط به تصمیم ستاد کرونای استانی دانست که فعلا تصمیمی در این خصوص اخذ نشده است.

نایب رییس اتحادیه چلوکبابی ها و اصناف وابسته کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر تالارهای پذیرایی با یک سوم ظرفیت و با رعایت فاصله اجتماعی کار می کنند، یادآور شد: همچنین تزریق سه دوز واکسن برای همه کارکنان و پرسنل تالار و داشتن کارت سلامت الزامی است.

گل عنبر افزود: امیدواریم محدودیتی برای تالارهای پذیرایی در نظر گرفته نشود، زیرا هر سال در آستانه ایام نوروز که اوج فعالیت و کار تالارها است، ممنوعیتی برای فعالیت این صنف در نظر گرفته می شود و بازار نوروز را از دست می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالارهای پذیرایی کرمانشاه در روزهای قرمز کرونایی چطور کار می کنند؟

تالارهای پذیرایی کرمانشاه در روزهای قرمز کرونایی چطور کار می کنند؟