مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 09:522022-02-20اقتصادي

شناسایی و جمع آوری 237 دستگاه ماینر غیرمجاز در اردل


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از شناسایی و جمع آوری 237 دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز با توان مصرفی 460 کیلووات از سه مرکز در سطح شهرستان اردل با همکاری نیروی انتظامی، - مجید فرهزاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از شناسایی و جمع آوری 237 دستگاه غیر مجاز استخراج رمز ارز با توان مصرفی 460 کیلووات از سه مرکز در سطح شهرستان اردل با همکاری نیروی انتظامی، خبر داد و گفت: این میزان ماینر از ابتدای آغاز طرح تاکنون جمع آوری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استفاده غیرمجاز از شبکه برق شهری برای استخراج رمز ارزها باعث اختلال در تامین برق رسانی به مشترکین و خسارت به لوازم برقی همسایگان می شود، گفت: با توجه به ضوابط مربوطه و هماهنگی های بعمل آمده، برق مراکز غیرمجاز ماینرها قطع و سودجویان علاوه بر پرداخت خسارت جهت پیگرد قانونی و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی از مردم سطح استان خواست در صورت مشاهده استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمزارزها، مراتب را اعلام کنند و ضمن رعایت سطح محرمانگی، از پاداش های مربوطه بهره مند شوند.

فرهزاد اضافه کرد: از ابتدای شروع طرح مقابله با ماینرهای غیرمجاز تا کنون تعداد 2 هزار و 182 دستگاه غیرمجاز ماینر با توان مصرفی 5 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و جمع آوری 237 دستگاه ماینر غیرمجاز در اردل

شناسایی و جمع آوری 237 دستگاه ماینر غیرمجاز در اردل