مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 23:122022-02-19سياسي

4 شرط لازم برای جهادگر تبیین بودن/ ورود بدون درک درست از میدان حمله دشمن آسیب زاست


عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) درک درست از مبارزه در میدان تحریف را ضروری دانست و گفت: بصیرت حاصل نظام فکری صحیح است و بدون تشخیص دقیق میدان حمله دشمن نمی توانیم به مبارزه و جهاد بپردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، نخستین نشست محورها و راهکارهای جهاد تبیین عصر امروز در اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، با حضور حجت الاسلام صفدر الهی راد، عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) و جمعی از فعالان فرهنگی، تبلیغی و دینی استان برگزار شد.

حجت الاسلام صفدر الهی راد در این نشست گفت: جهاد تبیین تکلیف شرعی و قطعی و یک وظیفه همگانی است.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) با بیان اینکه جهاد زمانی تعریف می شود که دشمنی در مقابل باشد، اظهار داشت: جهاد تبیین در برابر جریان تحریف حقایق قرار دارد و مستلزم عزم جدی است.

وی با اشاره به اهمیت نفوذ فکری_فرهنگی که مبتنی بر تغییر باورها نسبت به مبانی انقلاب می باشد، میدان نفوذ را بسیار گسترده دانست و توضیح داد: باید قدرت بصیرت داشته باشیم و این به معنی داشتن قدرت انطباق صحیح و دقیق باورها بر مصداق های خارجی است.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) شرایط جهادگر تبیین را چهار مورد دانست و گفت: اولین و مهم ترین اصل، داشتن مبانی محکم و نظام فکری صحیح و بنیادین است که سلاحی در برابر پمپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شرط لازم برای جهادگر تبیین بودن/ ورود بدون درک درست از میدان حمله دشمن آسیب زاست

4 شرط لازم برای جهادگر تبیین بودن/ ورود بدون درک درست از میدان حمله دشمن آسیب زاست