مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 19:422022-02-19بين الملل

وعده نماینده حزب الله: اسراییل مجبور به خروج از لبنان خواهد شد


نماینده فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان تأکید کرد که تراکم قدرت در این جنبش و تثبیت و تبدیل آن به معادلات بازدارندگی، اسراییل را مجبور به عقب نشینی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روز پس از عملیات پهپادی موفق حزب الله، علی فیاض نماینده فراکسیون این جنبس در پارلمان لبنان، گفت که افزایش قدرت این جنبش، باعث بازپسگیری حاکمیت دریایی و زمینی این کشور خواهد شد.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد که فیاض در سخنانی در مراسم برافراشتن پرچم فرماندهان حزب الله بر فراز ارتفاعات الحمامص در مرزهای جنوبی لبنان، تأکید کرد: تراکم قدرت در مقاومت (حزب الله) و تثبیت و تبدیل آن به معادلات بازدارندگی، اسراییل را مجبور به عقب نشینی خواهد کرد .

وی با بیان اینکه تراکم قدرت نزد حزب الله باعث حاکمیت مجدد لبنان بر حریم زمینی و هوایی این کشور خواهد شد، تأکید کرد، این قدرت، باعث عقب نشینی رژیم صهیونیستی از اراضی اشغالی باقی مانده لبنان خواهد شد.

این نماینده فراکسیون حزب الله با تأکید بر اینکه اینها، واقعیتها و حقایقی هستند که مشاهده خواهیم کرد، خاطر نشان کرد، این واقعیتها، برآیند موازنه قوا بین حزب الله و دشمن اسراییلی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده نماینده حزب الله: اسراییل مجبور به خروج از لبنان خواهد شد

وعده نماینده حزب الله: اسراییل مجبور به خروج از لبنان خواهد شد