مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 18:572022-02-19اقتصادي

بهره برداری از 863 میلیارد تومان اعتبار در شیراز


18 طرح عمرانی، فرهنگی، تفریحی و گردشگری شهرداری شیراز با حضور معاون وزیر کشور، استاندار فارس، نمایندگان شیراز در مجلس، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با اعتبار 863 میلیارد تومان رونمایی و بهره برداری شد.

- شهردار شیراز در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: روسازی شبکه بالاسری و اجرای تست گرم خط 2 قطار شهری شیراز با اعتبار 90 میلیارد تومان حد فاصل ایستگاه قهرمانان و امیرکبیر به طول پنج کیلومتر، احداث ایستگاه قهرمانان با اعتبار 350 میلیارد تومان در شهرک میانرود و ایستگاه امیرکبیر با اعتبار 302 میلیارد تومان شامل اجرا و تملک در میدان بسیج انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، سید احسان اصنافی با بیان اینکه خط ریلی ایستگاه قهرمانان تا ایستگاه امیرکبیر به طول 5 کیلومتر تست گرمِ نهایی شد، گفت: تلاش داریم این ایستگاه ها تا هفته دولت سال 1401 آماده مسافرگیری شود.

او ادامه داد: فاز یک خط دو مترو، یک خط شمالی - جنوبی و به طول تقریبی 10 کیلومتر است که با بهره برداری از آن شهروندان می توانند از میانرود و عادل آباد به مرکز شهر و خط یک دسترسی داشته باشند.

شهردار شیراز با اشاره به سایر پروژه هایی که با نگاه توزیع عادلانه خدمات شهرداری این پروژه ها در نقاط مختلف شهر به صورت همزمان تقدیم شهروندان شد، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 863 میلیارد تومان اعتبار در شیراز

بهره برداری از 863 میلیارد تومان اعتبار در شیراز