مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 17:072022-02-19سياسي

در قلّه شناخت مسائل علمی کرونا هستیم/ هنوز به پیک اومیکرون نرسیده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حاشیه عیادت از حضرات آیات علوی گرگانی و ری شهری در یکی از بیمارستان های تهران، - وزیر بهداشت گفت: در سویه جدید امیکرون، هنوز به پیک اول یعنی اوج بستری های سرپایی نرسیده ایم، ولی به زودی این پیک فرا می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حاشیه عیادت از حضرات آیات علوی گرگانی و ری شهری در یکی از بیمارستان های تهران، سالگرد ورود کرونا به کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: هر موج جدید کرونا سه پیک ایجاد می کند.

اولین پیک مربوط به مراجعات سرپایی، دومین پیک مربوط به بستری ها و سومین پیک مربوط به فوتی هاست.

وزیر بهداشت ادامه داد: در سویه جدید امیکرون، هنوز به پیک اول یعنی اوج بستری های سرپایی نرسیده ایم، ولی به زودی این پیک فرا می رسد.

وی با اشاره به فداکاری های کادر بهداشت و درمان طی دو سال گذشته، بیان کرد: از سال 98 تاکنون فراز و نشیب های زیادی داشته ایم و کادر بهداشت و درمان در این مدت امتحان بسیار خوبی داده و ایثارگری و فداکاری خود را ثابت کرده است.

وزیر بهداشت گفت: ما در این دو سال تجربه های خیلی خوبی کسب کردیم و از نظر علمی امروز در قلّه مسائل علمی کرونا از نظر شناخت و مقابله با این ویروس هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قلّه شناخت مسائل علمی کرونا هستیم/ هنوز به پیک اومیکرون نرسیده ایم

در قلّه شناخت مسائل علمی کرونا هستیم/ هنوز به پیک اومیکرون نرسیده ایم