مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-19سياسي

دغدغه های نخبگان گلستانی چقدر مورد توجه مسوولان قرار گرفت؟


بعد انتشار دغدغه ها نخبگان در خبرگزاری فارس استان گلستان برای پیگیری از نتیجه این گزارشات به سراغ مدیران مربوطه رفتیم تا نظراتشان را نسبت به طرح های این مخترعان جویا شویم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، در سال های گذشته برخی از مسوولان اعتنایی به نظرات کارشناسان و نخبگان نداشته و از ظرفیت آنها در حوزه های مختلف استفاده نکردند.

دولت سیزدهم اهتمام ویژه به جامعه نخبگان و نخبه پروری داشته و تلاش دارد تا از طرح های دانش بنیان و فناورانه نخبگان و کارشناسان در حل مشکلات و سرعت بخشیدن به طرح های سازنده کشور استفاده کند.

رهبر معظم انقلاب نیز تاکید و توجه خاصی را به جامعه نخبگان از طرف مسوولان داشتند و استفاده از ظرفیت نخبگان را زمینه ساز پرکردن شکاف علمی کشور با علم جهانی دانسته و بتوانیم از مرزهای علمی عبور کنیم.

در این راستا در روزها و ماه های گذشته خبرگزاری فارس گلستان گفت و گوهایی با برخی از نخبگان گلستانی در حوزه های مختلف انجام داده است.

بعد از این گفت وگوها برای پیگیری در استفاده از ظرفیت نخبگان با مدیران مرتبط هر حوزه گفت و گویی انجام داده است.

یکی از نخبگان مورد گفت وگو جوان 25 ساله گلستانی بنام فرهاد طبرسا بود که این نخبه توانسته  به همراه گروهی از جوانان ملات خشک آماده و دیوار چینی پلیمری را اختراع کرده و در راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های نخبگان گلستانی چقدر مورد توجه مسوولان قرار گرفت؟

دغدغه های نخبگان گلستانی چقدر مورد توجه مسوولان قرار گرفت؟