مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-19حوادث

93 نقطه جرم خیز در خراسان جنوبی شناسایی شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از اجرای چهارمین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این استان خبر داد و گفت: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی پلیسی، - 93 نقطه آلوده و جرم خیز را شناسایی و متهمان را دستگیر کردند.

سردار ناصر فرشید افزود: طی 72 ساعت گذشته به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با سوداگران مرگ، چهارمین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این استان اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی اظهار کرد: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی پلیسی، 93 نقطه آلوده و جرم خیز را شناسایی و در چند عملیات هماهنگ و منسجم، 86 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 456 کیلو و 900 گرم انواع مواد افیونی خبر داد و گفت: ماموران در این طرح 86 متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: رزمندگان پلیس خراسان جنوبی با همه توان و به کار گرفتن حداکثر نیروهای عملیاتی و انتظامی و تجهیزات کامل با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی و قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه می کنند و اجازه جولان به افراد شرور و مخلان امنیت شهروندان را نخواهند داد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 نقطه جرم خیز در خراسان جنوبی شناسایی شد

93 نقطه جرم خیز در خراسان جنوبی شناسایی شد