مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-19بين الملل

افزایش تلفات طوفان های استوایی در ماداگاسکار/ طوفان بعدی در راه است


به گفته مقامات محلی ماداگاسکار بر اثر وقوع یک طوفان استوایی دیگر موسوم به دوماکو دستکم 14 تن طی هفته گذشته جان خود را از دست داده اند و این کشور در آستانه وقوع طوفان دیگری است که احتمالا سه شنبه آینده رخ خواهد داد.

- به گفته مقامات محلی ماداگاسکار بر اثر وقوع یک طوفان استوایی دیگر موسوم به "دوماکو" دستکم 14 تن طی هفته گذشته جان خود را از دست داده اند و این کشور در آستانه وقوع طوفان دیگری است که احتمالا سه شنبه آینده رخ خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مقامات محلی ماداگاسکار در پی وقوع طوفان دوماکو در شرق این کشور، حدود 4323 تن آواره شدند.

این درحالیست که ماداگاسکار طی هفته های اخیر شاهد وقوع طوفان های شدید بوده است به طوری که در مجموع 124 تن نیز در ماه جاری میلادی (فوریه) بر اثر وقوع طوفان استوایی دیگری موسوم به باتسیرای در سواحل جنوب شرق این کشور، جان باختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، همچنین بنابر اعلام سرویس ملی هواشناسی ماداگاسکار، پیش بینی می شود که طوفان دیگری موسوم به ایمناتی در نزدیکی منطقه ای که طوفان باتسیرای آن را درنوردید، به وقوع بپیوندد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تلفات طوفان های استوایی در ماداگاسکار/ طوفان بعدی در راه است

افزایش تلفات طوفان های استوایی در ماداگاسکار/ طوفان بعدی در راه است