مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-19سياسي

زنجانی ها مدیون معنویت خانواده آیت الله حسینی هستند


استاندار زنجان با تاکید بر تاثیرگذاری خانواده آیت الله حسینی در بین مردم زنجان، گفت: ما خودمان را مدیون معنویتی می دانیم که توسط خانواده این مرجع عالیقدر ایجاد و امتداد پیدا کرده است.

- محسن افشارچی پیش از ظهر امروز (30 بهمن ماه) در آیین تکریم آیت الله حسینی زنجانی، از دوران تدریس خود در یکی از مدارس زنجان و تاثیرگذاری آیت الله حسینی در بین دانش آموزان آن، که تاکنون هم امتداد پیدا کرده را، نقل کرد.

وی با بیان اینکه خانواده عظیم الشان آیت الله حسینی زنجانی تاثیر به سزایی در زنجان ایفا کرده اند، افزود: باید قدر داشته های مان را بدانیم و بدون شک برگزاری چنین برنامه هایی در همین راستا است.

در ادامه این مراسم، مدیر دفتر تکریم و الگوسازی بنیاد نخبگان با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم تکریم از آیت الله سیدمحمد حسینی زنجانی با بیان اینکه این مراسم برای این مرجع عالیقدر زحمت و برای شاگردان و فعالان این حوزه فرصت و رحمت محسوب می شود، اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم در ابتدا قدرشناسی و در مرحله بعدی الگوسازی برای جامعه است.

محسن شاه رضایی بر لزوم مستندسازی زندگی نخبگان از جمله آیت الله حسینی زنجانی تاکید کرد و گفت: باید از 250 سال عقبه خاندان حسینی به دلیل تلاش، زهد و پرورش شاگردان متعدد، تجلیل و این همه تلاش را مستندسازی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی ها مدیون معنویت خانواده آیت الله حسینی هستند

زنجانی ها مدیون معنویت خانواده آیت الله حسینی هستند