مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-19سياسي

بزرگداشت «حبیب الله عبدالرزاق» هنرمند فقید تاجیک در تهران


مراسم یادبود «حبیب الله عبدالرزاق» هنرمند فقید تاجیک با حضور نمایندگی های دیپلماتیک مقیم تهران و شخصیت های فرهنگی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، موسسه فرهنگی اکو با همکاری سفارت تاجیکستان و موسسه جوزان فیلم در 24 فوریه (5 اسفند) مراسم یادبود حبیب الله عبدالرزاق هنرمند فقید تاجیک را با حضور نمایندگی های دیپلماتیک مقیم تهران و شخصیت های فرهنگی برگزار می کند.

بنابه گفته شاه منصور شاه میرزا ادب پژوه تاجیک و کارشناس موسسه فرهنگی اکو، در این مراسم سرور بختی رییس موسسه فرهنگی اکو، نظام الدین زاهدی سفیر تاجیکستان و مسعود جعفری جوزانی کارگردان و فیلم ‎‎ساز ایرانی در مورد زندگی و فعالیت هنری حبیب الله عبدالرزاق صحبت خواهند کرد.

علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره این هنرمند سرشناس تاجیک، نمایشگاه عکس برگزار و فیلم مستندی از زندگی وی و همچنین ویدیوکلیپ های از صحبت های دوستان و همکاران آن مرحوم نیز پخش خواهد شد.

قابل ذکر است که حبیب الله عبدالرزاق در بیش از 30 فیلم و سریال تلویزیونی از جمله در مجموعه های تلویزیونی ایرانی در چشم باد (حسام آقا) و شکرانه (سرگرد پلیس تاجیکستان) نقش آفرینی کرده و همچنین بیش از 30 نمایشنامه تئاتر را نیز کارگردانی کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت «حبیب الله عبدالرزاق» هنرمند فقید تاجیک در تهران

بزرگداشت «حبیب الله عبدالرزاق» هنرمند فقید تاجیک در تهران