مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-19اقتصادي

مرغ منجمد سامانه بازرگام به صورت رایگان توزیع می شود


مدیر کل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرغ منجمدی که در سامانه بازرگام خریداری می شود به صورت رایگان در استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قدرت الله ویسی افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد مرغ منجمد مورد نیاز خود را بعد از خرید در سامانه بازار گام، به صورت رایگان درب منازل تحویل می گیرند.

وی بیان داشت: زیرساخت های توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در استان فراهم شده و مردم می توانند مرغ منجمد را بعد از سفارش و خرید روی سامانه بازار گام، آن را رایگان درب منازل خود تحویل بگیرند.

ویسی با بیان اینکه آماده کردن زیرساخت های راه اندازی توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در این استان کار سختی بود، گفت: این امر، با تلاش همکاران و حمایت های مدیر ارشد بخش کشاورزی محقق شد و با توافقات تهران با شرکت پست پیشگامان برای توزیع اینترنتی کالاهای اساسی در سراسر کشور، ما هم تابع برنامه های کشوری هستیم، اما از وجود رقابت بین شرکت های مختلف متقاضی استقبال می کنیم.

وی افزود: عملیات توزیع هوشمند گوشت مرغ منجمد در این استان را با شرکت پست پیشگامان آغاز می کنیم و هر شرکت رقیبی که از تهران مجوزهای لازم را بگیرد می تواند در کنار این شرکت فعالیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ منجمد سامانه بازرگام به صورت رایگان توزیع می شود

مرغ منجمد سامانه بازرگام به صورت رایگان توزیع می شود