مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-19اجتماعي

خیابان مسعود در اختیاریه جنوبی بازگشایی شد


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 از بازگشایی خیابان مسعود در اختیاریه جنوبی در پی درخواست شهروندان این منطقه خبر داد.

- ، مریم نخعی پور از بازگشایی خیابان مسعود در اختیاریه جنوبی در پی درخواست شهروندان منطقه 3 خبر داد و گفت: این معبر از سمت شرق به غرب مسیر حرکتی داشت که با اصلاح هندسی این محدوده، معبر دوطرفه شد و در حال حاضر تمامی تبادلات حرکتی در آن انجام می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 افزود: برای اجرای این راه دسترسی، ابتدا سامان دهی مسیر با حذف مشکلات موجود و بهبود آن را در دستور کار دادیم که برای این کار در چند مرحله، زیرساخت هایی مانند هدایت های آب های سطحی، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت ریزی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای عملکردی شبکه معابر از طریق مدیریت بهینه سیستم های حمل و نقل همواره یکی از اهداف اصلی برنامه ریزان و مدیران شهری است و ساماندهی جهات حرکت در شبکه معابر نیز از جمله اقدامات اساسی در حوزه حمل و نقل به شمار می آید.

نخعی پور ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح های بازگشایی معابر علاوه بر امکان دسترسی شهروندان به معابر جدید، معضل ترافیک شهری هم مرتفع می شود.

وی با بیان اینکه معابر، حلقه های واسط و رشته های ارتباطی بناها و سایر فضاهای شهری هستند که اگر مورد توجه قرار گیرند، بیش ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان مسعود در اختیاریه جنوبی بازگشایی شد

خیابان مسعود در اختیاریه جنوبی بازگشایی شد