مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-19سياسي

وعده بهسازی و آسفالت راه دسترسی روستای «کدیور» در الیگودرز


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان وعده بهسازی و آسفالت راه دسترسی روستای «کدیور بالا» در شهرستان الیگودرز را داد.

- ، عباس شرفی امروز شنبه در جمع خبرنگاران در واکنش به انتشار ویدئویی با محتوای عدم وجود راه دسترسی روستای کدیور بالا بخش ززو ماهرو در رسانه ها و فضای مجازی گفت: روستای کدیور بالا در محور مرگسر در بخش ززوماهرو شهرستان الیگودرز به فاصله 22 کیلومتر از مرکز مرگسر قرار دارد که راه دسترسی آن قریب به 15 سال پیش توسط امور عشایر احداث شده است، پس از آن طی صورت جلسه ای، این مسیر به اداره راه و شهرسازی و سپس با تفکیک راه روستایی از راه و شهرسازی در سال 1398 به راهداری محول شد.

وی با بیان اینکه محور مذکور رانشی بوده و در مواقع بارش دچار مشکل می شود، افزود: بهسازی و آسفالت محور روستایی مرگسر به موس گله یار در اعتبارات سال جاری دیده شده است و در ادامه آن راه دسترسی روستای کدیور نیز بهسازی و آسفالت خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه ساخت راه روستایی از پاییز 98 به این اداره کل واگذار شده و از طرفی به دلیل گستردگی حوزه راه روستایی و انباشت محرومیت در سال های گذشته مشکلات زیادی در این زمینه وجود دارد اما با نگاه ویژه مجموعه وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و پیگیری های استان و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده بهسازی و آسفالت راه دسترسی روستای «کدیور» در الیگودرز

وعده بهسازی و آسفالت راه دسترسی روستای «کدیور» در الیگودرز