مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-19اقتصادي

محاکمه به رنگ ابقا؛پاداش ضعف مدیریت در سازمان آب و برق خوزستان


ضعف مدیریت در سازمان آب و برق خوزستان در سال های اخیر تبعات اجتماعی، اقتصادی و امنیتی جبران ناپذیری به دنبال داشت ولی همچنان تغییر و تحولی در مدیریت آن صورت نگرفته است.

- خبرگزاری فارس؛ فروردین 98 بود که گنجایش مخازن سدهای خوزستان به پایان رسید و با بازشدن دریچه سدها،  سیلاب استان خوزستان را فرا گرفت و دستور تخلیه 9 شهر صادر شد؛ بخش هایی از حاشیه شهر اهواز نیز گرفتار این سیل شد که مردم و نیروهای جهادی جلوی خسارات بیشتر را گرفتند.

با توجه به گستردگی سیل خوزستان که طبق برخی برآوردهای رسمی 15 هزار میلیارد تومان خسارت داشت، مطالبه مردم برای برخورد با مقصران بالا گرفت و رییس جمهور سابق و سایر مقامات ارشد کشور دستور بررسی و محاکمه مقصران احتمالی را صادر کردند.

  از جمله آیت الله رییسی نیز به عنوان رییس قوه قضاییه در فروردین سال 98 در سفر به مناطق سیلزده خوزستان اظهار داشت : به تعبیر کارشناسان و افراد ذیصلاح اگر در پیشگیری قدری بهتر عمل می کردیم شاهد چنین صحنه ها و مشکلاتی در استان نمی بودیم.

با نزدیک شدن به سومین سالگرد سیل اما در این مدت خبری از برخورد با مقصران سیل شنیده نشد؛ مسوولان مربوطه در خوزستان نیز یا در منصب خود باقی ماندند و یا به جایگاه دیگری منتقل شدند؛ از جمله شریعتی استاندار اسبق خوزستان که برای مدتی به عنوان ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه به رنگ ابقا؛پاداش ضعف مدیریت در سازمان آب و برق خوزستان

محاکمه به رنگ ابقا؛پاداش ضعف مدیریت در سازمان آب و برق خوزستان