مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-19اقتصادي

خیز فعالان صنعت طلا و جواهر برای حضور در گلدینکس 2022


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های اصفهان گفت: سعی داریم نمایشگاه بین المللی فلزات گران بها، طلا و سنگ های قیمتی، ششمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری 1401 در اصفهان را در سطح منطقه گسترش دهیم.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های اصفهان گفت: سعی داریم نمایشگاه بین المللی فلزات گران بها، طلا و سنگ های قیمتی، ششمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری 1401 در اصفهان را در سطح منطقه گسترش دهیم.

علیرضا مرتضوی در نشست رونمایی از پوستر پانزدهمین نمایشگاه بین المللی فلزات گران بها، طلا و سنگ های قیمتی، ششمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت های سرمایه گذاری 1401 در اصفهان، اظهار کرد: اصفهان مفاخر زیادی در هنر، صنعت و صنایع مختلف دارد که یکی از آنها طلا است و اصفهان با معادنی که دارد، یکی از قطب های استخراج طلا و از قطب های ماشین آلات مرتبط با طلا به شمار می رود.

وی افزود: سعی داریم در نمایشگاه 1401 که به نظر من و بسیاری از کارشناسان کیفی ترین نمایشگاه سال آینده خواهد بود که در سطح کشور برگزار می شود را در سطح منطقه گسترش دهیم و مفتخر هستیم صنایع مرتبط در این زمینه و صنایعی که فرایند پرداخت را انجام می دهند یا در زمینه گوهرسنگ ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز فعالان صنعت طلا و جواهر برای حضور در گلدینکس 2022

خیز فعالان صنعت طلا و جواهر برای حضور در گلدینکس 2022