مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 09:372022-02-19سياسي

برای آینده کشور نیازمند تربیت نیروهای متخصص هستیم


برای آینده کشور و تشکیل یک جامعه نوین اسلامی برای تشکیل یک تمدن نوین اسلامی نیازمند تربیت جوانان متخصص و پایبند و دلبسته انقلاب هستیم.

- محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام مردم تبریز گفت: ما برای آینده کشور و تشکیل تمدن نوین اسلامی نیازمند تربیت جوانان متخصص و همچنین پایبند و دلبسته به انقلاب هستیم.

وی افزود: گرچه جوانان و متخصصان ما برای تامین نیازهای آتی کشور به خوبی عمل کردند و به عنوان مثال در ماجرای کرونا توانستند نیازهای کشور را برآورده سازند، اما برای آینده کشور نیز باید متخصصینی را تربیت کنیم تا با رصد نیازها بتوانند برنامه ریزی مناسبی را برای جامعه و کشور داشته باشند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تربیت نیروی متخصص علاوه بر اینکه اقتدار کشور را به دنبال دارد، این متخصصین می توانند گشایش هایی را در حوزه اقتصادی نیز برای کشور و جامعه به همراه داشته باشند.

زاهدی خاطرنشان کرد: ما برای آنکه بتوانیم متخصصینی را برای آینده کشور تربیت کنیم نیازمند تربیت یک نسل و فرزندآوری هستیم که در این زمینه باید جدی ظاهر شویم و با تربیت یک نسل انقلابی برای 20 سال آینده کشور زمینه را برای تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای آینده کشور نیازمند تربیت نیروهای متخصص هستیم

برای آینده کشور نیازمند تربیت نیروهای متخصص هستیم