مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 08:322022-02-19اجتماعي

آموزش مدارس متوسطه در نرماشیر حضوری است


فرماندار و رییس ستاد مدیریت کرونای شهرستان نرماشیر گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان، از روز شنبه 30بهمن ماه به مدت یک هفته آموزش در مدارس متوسطه اول و دوم حضوری، - ایسنا/کرمان فرماندار و رییس ستاد مدیریت کرونای شهرستان نرماشیر گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان، از روز شنبه 30بهمن ماه به مدت یک هفته آموزش در مدارس متوسطه اول و دوم حضوری، با رعایت دستور العمل های بهداشتی و طبق گروه بندی های انجام شده و مدارس ابتدایی غیرحضوری و در بستر شبکه دانش آموزی شاد خواهدبود.

  رضا مشکی با اعلام این خبر بیان کرد: مدارس چند پایه که دانش آموزان دسترسی به فضای مجازی ندارند و مشکل کرونا هم در مدارس آن ها حاد نیست می توانند کلاس ها را به صورت حضوری دایر نمایند.

وی افزود: تیم های نظارتی متشکل از مرکز بهداشت و آموزش و پرورش به صورت روزانه مدارس را مورد بازدید قرار می دهند، شایسته است مدیران با نظارت کامل دستورالعمل های بهداشتی زمینه حضور دانش آموزان را فراهم نمایند و در صورت عدم رعایت دستورالعمل ها شخص مدیر پاسخگو است.

وی خاطرنشان کرد: کادر اداری مدارس ابتدایی در مدارس حضور داشته باشند؛ چنانچه در کلاسی تعدادمبتلایان (ترجیحا جواب تست یا گواهی پزشک ) از دونفر بیشتر شد آن کلاس غیرحضوری برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مدارس متوسطه در نرماشیر حضوری است

آموزش مدارس متوسطه در نرماشیر حضوری است