مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 08:122022-02-19پزشكي

شاخص های بهداشتی و درمانی در شهر سیریک ارتقاع پیدا کند


بعد از گذشت سه دهه از شهر شدن سیریک، نیاز است که شاخص های بهداشتی و درمانی این شهر بر اساس استانداردهای کشوری ارتقاع پیدا کند.

- ، بیان کرد: در واقع مردم شهر و حتی شهرستان سیریک نسبت به وضعیت نامناسب خدمات بهداشتی در مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان، کمبودهای بهداشتی و درمانی بیمارستان امام سجاد(ع) گلایه مند هستند و این موضوع از دغدغه های اصلی مردم شهرستان به حساب می آید.

جمالدینی با تاکید بر اینکه شان و جایگاه مردم شهرستان در حوزه مهم و حیاتی نیاز است بیش از پیش مورد توجه و اهتمام دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد، افزود: با توجه به گذشت بیش از سه دهه از عمر شهر سیریک و احداث بیمارستان در این شهرستان، هنوز متاسفانه خدمات بهداشتی و درمانی در حد نام شهرستان نیست و مردم در این بخش دچار دغدغه و نگرانی هستند، که می طلبد با توجه به اهمیت این موضوع خواسته های بحق مردم محقق شود.

وی با اشاره به اینکه، دسترسی عادلانه به خدمات درمانی و توزیع برابر منابع سلامت یکی از اهداف اصلی برنامه ریزان و سیاستگذاران بخش سلامت در هر کشوری است، خاطرنشان کرد: از آنجایکه سلامتی، توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هر جامعه ای اهمیت ویژه ای در توسعه زیرساخت بخشهای مختلف هر جامعه دارد، پس نیاز است که ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان سیریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های بهداشتی و درمانی در شهر سیریک ارتقاع پیدا کند

شاخص های بهداشتی و درمانی در شهر سیریک ارتقاع پیدا کند