مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 22:272022-02-18فرهنگي

نظر وزیر ارشاد درباره حواشی جشنواره فیلم فجر و برگزاری کنسرت ها


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پس از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره تکلیف برگزاری کنسرت ها، انتخاب رییس دفتر موسیقی، - بودجه اختصاص یافته به جشنواره موسیقی فجر، تعاملات فرهنگی و موسیقایی با کشورهای دیگر و حواشی اختتامیه جشنواره فیلم فجر توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ درباره تعاملاتی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند با وزارت امور خارجه برای دعوت از هنرمندان خارجی داشته باشد، گفت: برنامه های بسیار خوبی داریم.

با همکاری وزارت خارجه عید نوروز امسال اگر مشکل خاصی به واسطه دغدغه های بهداشتی پیش نیاید، اجلاس وزرای فرهنگ منطقه را در کشورمان خواهیم داشت.

آقای رییس جمهور درخواست داده اند که مقدمات آن انجام شود.

او ادامه داد: ستاد نوروزی در وزارتخانه با حضور وزارت خارجه و بخش های مختلف تشکیل شده است که آنجا محلی برای معرفی بیشتر فرهنگ و هنر ما خواهد بود.

با توجه به اینکه ما در بیش از 80 کشور رایزنی و وابستگی فرهنگی داریم، سازمان فرهنگ و ارتباطات ما موظف است فضای تعاملی بیشتری را در رایزنی های خارج از کشور به وجود آورد تا هنرمندان اصیل ما بتوانند هنر درخشان خود را در آنجا به نمایش بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر وزیر ارشاد درباره حواشی جشنواره فیلم فجر و برگزاری کنسرت ها

نظر وزیر ارشاد درباره حواشی جشنواره فیلم فجر و برگزاری کنسرت ها