مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-18سياسي

جشنواره فیلم فجر دل مومنان را به درد آورد


جشنواره فیلم فجر دل مومنان را به درد آورد و نباید شاهد چنین جشنواره هایی در نظام جمهوری اسلامی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته با توصیه به رعایت تقوا اظهار کرد: در نهج البلاغه آمده است که ای مردم از اینکه خدای سبحان شما را در مجالس معصیت و گناه ببیند اما در مجالس عبادت حاضر نباشید، بترسید.

وی افزود: آنجایی که انسان اقتدار دارد تا در مسیر اطاعت گام بر می دارد بی شک این مسئله به سود انسان است اما آنجا که انسان در برابر معصیت و گناه، ضعیف و ناتوان است در مسیر گناه قرار می گیرد.

امام جمعه اهواز ضمن تسلیت درگذشت آیت الله سید خضر موسوی گفت: ماه رجب باید محکم بسته شود و انسان در این ماه تلاش داشته باشد تا از همه لحظاتش استفاده کند.

موسوی فرد با بیان اینکه سه نوع تطهیر داریم، عنوان کرد: گاهی انسان بدن یا لباسش نجس می شود و با استحمام نجاست را پاک می کند اما گاهی روح انسان بوی تعفن می گیرد و تطهیر روح و روان با غسل و وضو انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه گاهی نفس انسان آلوده می شود، گفت: وقتی نفس انسان آلوده می شود، تطهیر نفس از فضائل اخلاقی است و انسان باید به آن توجه داشته باشد و با توبه و استغفار نفس خود را تطهیر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم فجر دل مومنان را به درد آورد

جشنواره فیلم فجر دل مومنان را به درد آورد