مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-18سياسي

تحقق استقلال اقتصادی با توجه به توانمندی داخلی مسیر می شود


معاون سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به دستاوردهای مهم ایران بعد از پیروزی انقلاب، گفت: تحقق عدم وابستگی و استقلال اقتصادی با توجه به توانمندی داخلی مسیر می شود.

- ، مهدی نیازمند امروز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه رشت با اشاره به نقش دشمنان برای تأثیر بر افکار عمومی مردم، اظهار کرد: اعمال فشار اقتصادی و تحریم برای ضربه به مردم ایران بوده که در سال های اخیر دنبال شده است.

وی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از مهم ترین راهکارهای خنثی کردن تحریم دشمنان است، افزود: نباید مسیر پیشرفت نظام مقدس اسلامی متوقف شود زیرا تحقق اقتصاد مقاومتی کشور را به رفاه عمومی می رساند.

معاون سازمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه توجه به توانمندی های داخلی مهم ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: ایران قبل از انقلاب در همه زمینه ها وابسته به خارج بود در حالی که ایران بعد از انقلاب در اکثر حوزه ها خودکفا است.

نیازمند با تأکید بر اینکه یکی از مهم ترین توصیه های رهبر معظم انقلاب عدم وابستگی و استقلال کشور در همه بخش ها است، اضافه کرد: خودکفایی و و عدم وابستگی در بخش های دفاعی، صنعتی و موشکی از جمله این موارد است و باید در حوزه اقتصادی نیز به عدم وابستگی و استقلال کامل برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق استقلال اقتصادی با توجه به توانمندی داخلی مسیر می شود

تحقق استقلال اقتصادی با توجه به توانمندی داخلی مسیر می شود