مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-18سياسي

استقلال اقتصادی مطالبه مهم امروز از دولت


معاون سازمان بسیج دانشجویی کشور عدم وابستگی و استقلال کشور را از فرمایشات مهم رهبری عنوان کرد و گفت: استقلال امروز ایران در حوزه صنعتی، موشکی و دفاعی مشهود است و البته استقلال در حوزه اقتصادی نیز یکی از مطالبات مهم ما از دولتمردان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت مهدی نیازمند در سخنان پیش از خطبه این هفته نماز جمعه رشت در مصلا این شهر با اشاره به سالروز قیام 29 بهمن در تبریز و شهادت عده ای از مردم در این قیام اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به طراحی دشمن و حجم های ترکیبی آنان در تأثیرگذاری بر اذهان مردم اشاره و تأکید داشتند که دشمنان برای ضربه زدن به ملت ایران از طریق اعمال تحریم ها و فشار اقتصادی و همچنین لجن پراکنی رسانه ای در حال دشمنی با ملت ایران است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را به عنوان یک خط و مسیر حرکت عمومی جامعه مطرح کرده و آن را یک جهاد فوری و قطعی دانستند، گفت: یکی از مهم ترین مسیر خنثی سازی تحریم ها تکیه بر اقتصاد مقاومتی است به این معنی که در شرایط دشمن دشوار و تحریم دشمن مسیر پیشرفت متوقف نشود چراکه اهداف ما رسیدن به استقلال اقتصادی رفاه عمومی و پیشرفت است.

معاون سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی باید به سمت حرکت کرد که متکی به داخل بوده و این اتکا ما را در مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال اقتصادی مطالبه مهم امروز از دولت

استقلال اقتصادی مطالبه مهم امروز از دولت