مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-18ورزشي

برگزاری دوره مقدماتی پهپادهای غیر نظامی در بندرعباس


هیات ورزش های هوایی و اداره کل فرودگاه های استان هرمزگان دوره آموزش مقدماتی پهپادهای غیر نظامی در بندرعباس به مدت یک روز برگزار کردند تا دارندگان این پهپادها اصول اولیه امنیت پروازی و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مصطفی رنجبر زاده مدیر هییت ورزش های  هوایی استان هرمزگان گفت: با همکاری موسسه نوبندسبز خلیج فارس و در راستای تقویت ارتقای سطح آموزشی جوانان و علاقه مندان به صنعت هوانوردی و ایجاد اشتغال پایدار در فناوری پهپاد غیر نظامی، دوره مقدماتی پهپادهای غیر نظامی در سالن همایش های اداره کل فرودگاه های استان هرمزگان با حضور 35 هنرجو و در قالب آموزش و موارد امنیتی پرواز توسط رییس پلیس فرودگاه های استان در بخش ایمنی پرواز مدیر مراقبت پرواز فرودگاه، بخش های شیوه نامه 9060 و چگونگی استفاده از نرم افزار پرنده آموزش داده شد.

  به گفته رنجبر، به زودی با همکاری اداره کل فرودگاه های استان هرمزگان قرار است دوره های تخصصی ویژه فناوری پهپادهای غیر نظامی بصورت تئوری و عملی برگزار شود که از طریق روابط عمومی هیت ورزش های هوایی استان و رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

جذابیت تهیه تصاویر هوایی سبب شده تا افراد زیادی در هرمزگان اقدام به تهیه پهپاد کنند اما توان استفاده مطلوب از آن را ندارند و از سویی در زمینه صدور مجوز نیز برخی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره مقدماتی پهپادهای غیر نظامی در بندرعباس

برگزاری دوره مقدماتی پهپادهای غیر نظامی در بندرعباس