مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-18سياسي

افزایش حقوق سربازان در سال آینده منتفی نشده است


حجت الاسلام میرتاج الدینی با رد برخی اخبار منتشر شده درخصوص منتفی شدن افزایش حقوق سربازان در سال آینده گفت: حقوق سربازان از محل تبصره 7 بودجه تامین می شود و ارتباطی به موضوع خرید سربازی ندارد.

- حجت الاسلام میرتاج الدینی با رد برخی اخبار منتشر شده درخصوص منتفی شدن افزایش حقوق سربازان در سال آینده گفت: حقوق سربازان از محل تبصره 7 بودجه تامین می شود و ارتباطی به موضوع خرید سربازی ندارد.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در گفت وگو با ایرنا افزود: مصوبه کمیسیون تلفیق درباره افزایش حقوق سربازان در سال آینده منتفی نشده است و در صورت تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان در سال 1401 اجرایی می شود.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401، از افزایش 60 تا 90 درصدی حقوق سربازان خبر داد و گفت: این افزایش بر مبنای وضعیت تاهل و منطقه ارائه خدمت آنها انجام می شود.

نایب رییس دوم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه ‏حقوق ماهیانه سربازان متاهل پنج میلیون تومان خواهد شد، گفت: ‏به طور میانگین حقوق سربازان نسبت به امسال سه برابر می شود؛ حقوق سربازان مجرد غیرعملیاتی نیز معادل 60 درصد یک پایور، سربازان مجرد عملیاتی معادل 75 درصد یک پایور و سربازان متاهل معادل 90 درصد یک پایور خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق سربازان در سال آینده منتفی نشده است

افزایش حقوق سربازان در سال آینده منتفی نشده است