مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-18بين الملل

آغاز مذاکرات مشتریان قدیمی برای ازسرگیری واردات نفت ایران


پالایشگاه های آسیایی که معمولا بزرگترین خریداران نفت ایران بوده اند، مشتاق ازسرگیری واردات نفت در صورت احیای توافق هسته ای هستند.

- پالایشگاه های آسیایی که معمولا بزرگترین خریداران نفت ایران بوده اند، مشتاق ازسرگیری واردات نفت در صورت احیای توافق هسته ای هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکثر خریداران آسیایی در سال 2019 پس از این که دونالد ترامپ، رییس جمهور وقت آمریکا از توافق هسته ای با ایران خارج شد و تحریمها علیه صادرات نفت ایران را احیا کرد، واردات نفت از ایران را متوقف کردند.

مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا درباره توافق هسته ای هفته گذشته ازسرگرفته شد و دیپلماتهای غربی می گویند امیدوارند این مذاکرات به نتیجه برسد اما مسائل دشوار همچنان حل نشده مانده اند.

قیمتهای نفت به دلیل نگرانیهایی که نسبت به اختلال عرضه روسیه وجود دارد و باعث تقویت معاملات نفت برنت و نفت آمریکا شده است، به بالاترین حد در بیش از هفت سال گذشته صعود کرده اند.

پالایشگاه ها مجبورند نرخ اضافه بالایی برای نفت تولید شده در اروپا و خاورمیانه پرداخت کنند زیرا رشد تقاضا در دوران پساکرونا از عرضه تولیدکنندگان فراتر رفته است.

با چشم انداز توافق هسته ای جدید ایران، کره جنوبی که سابق بر این یکی از بزرگترین مشتریان نفتی ایران در آسیا بود، روز چهارشنبه اعلام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مذاکرات مشتریان قدیمی برای ازسرگیری واردات نفت ایران

آغاز مذاکرات مشتریان قدیمی برای ازسرگیری واردات نفت ایران