مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-17بين الملل

رییس پنتاگون: نیروهای روس به مرزهای اوکراین نزدیک تر شده اند


وزیر دفاع آمریکا گفت، نیروهای روسی در حال نزدیک تر شدن به مرزهای اوکراین هستند و این نشانه بازگشت آن ها به خانه هایشان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، لوید آستین ، وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه گفت، نیروهای روسی به مرزهای اوکراین نزدیک تر شده اند و چنین چیزی نشانه بازگشت آن ها به خانه نیست.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، آستین که حاشیه نشست وزرای دفاع ناتو در بروکسل گفت، روس ها ذخیره بانک خون در مرزهای اوکراین ایجاد کرده و نیروهای آن ها به مرزهای این کشور نزدیک تر شده اند و یقیناً این کارها را زمانی انجام نمی دهید که بخواهید آماده جمع کردن وسایل و بازگشت به خانه شوید .

رییس پناگون افزود: شاهد هستیم که آن ها هواپیماهای رزمی و پشتیبانی بیشتری را آورده اند.

شاهد هستیم که آمادگی خود در دریای سیاه را افزایش داده اند .

او درباره تبادل آتش توپخانه ای امروز میان نیروهای اوکراینی و نیروهای منطقه خودمختار روس زبان دونباس گفت : همچنان در حال جمع آوری اطلاعات هستیم اما از چندی پیش گفته ایم روسیه ممکن است از چنین اتفاقی برای توجیه درگیری نظامی استفاده کند .

آستین بدون اشاره به توسعه طلبی ناتو و افزایش قلمرو خود در شرق اروپا ادعا کرد اعضای ناتو به دنبال افزایش آمادگی خود به دلیل انتقال نیروهای روسیه درست به مقابل درب های ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پنتاگون: نیروهای روس به مرزهای اوکراین نزدیک تر شده اند

رییس پنتاگون: نیروهای روس به مرزهای اوکراین نزدیک تر شده اند