مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 17:422022-02-17اقتصادي

رایزنی وزارت نیرو و یونیسف درباره خشکسالی


مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل و مدیر دفتر یونیسف تهران در خصوص توسعه همکاری های دو جانبه، آبرسانی به روستاهای مرزی، وضعیت پناهندگان افغانستانی، - کمبود آب و خشکسالی به گفت وگو پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمدعلی فرحناکیان مشاور وزیر و رییس مرکز امور بین الملل با اشاره به اهمیت آب و برق برای مردم ایران و کاهش سهم حقابه شرق کشور به دلیل کاهش جریان آب هیرمند، میزبانی ایران از پناهندگان افغانی و مشکلات آن و کمبود آب و خشکسالی که ایران با آن مواجه است، خواستار افزایش همکاری و تقویت روابط میان وزارت نیرو و یونیسف، افزایش سهم بودجه ایران در یونیسف، افزایش حمایت ها، همکاری یونیسف در زمینه پروژه های تأمین انرژی برای جوامع ایرانی و پناهگاه پناهندگان افغانستانی شد.

وی همچنین در این دیدار، چشم انداز ایران در تبادل اطلاعات تخصصی، فنی، کارشناسی و تجهیزات تأمین آب و ارائه برنامه های اجرایی برای انجام پروژه های مقطعی و کوتاه مدت با یونیسف (بین سال های 2022-2023) را تشریح کرد.

رابین ناندی نماینده و مدیر دفتر یونیسف نیز با اشاره به کسب تجربه از همکاری های گذشته، گفت: همکاری هایی آینده از چشم انداز خوبی برخوردار بوده و ورود به فاز توسعه برنامه ریزی و همکاری های آتی با ایران (بین سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزارت نیرو و یونیسف درباره خشکسالی

رایزنی وزارت نیرو و یونیسف درباره خشکسالی