مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 16:422022-02-17ورزشي

مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال هرمزگان نخستین مامور تست دوپینگ ورزشی در استان شد


دوره آموزشی و بازآموزی فرآیند نمونه گیری در کنترل دوپینگ با حضور یک هرمزگانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دوره آموزشی و بازآموزی فرآیند نمونه گیری در کنترل دوپینگ با حضور یک هرمزگانی برگزار شد.

در این دوره سحر ستاری مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان هرمزگان حضور داشت و پس از کسب امتیازات لازم در این دوره موفق شد خود را به عنوان نخستین هرمزگانی در کمیته تست دوپینگ کشور معرفی نماید.

بخش عملی دوره آموزشی دوره آموزشی و بازآموزی فرآیند نمونه گیری در کنترل دوپینگ با حضور دکتر غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ایران نادو ، دکتر فرزادشارکی قائم مقام دبیر کل ایران نادو، دکتر رضا وفایی رییس کمیته آموزش ایران نادو و دکتر رضا سعیدی رییس کمیته آموزش فدراسیون پزشکی ورزشی و از افسران ارشد ایران نادو برگزار شد.

 شرکت کنندگان در  دوره آموزشی و بازآموزی فرآیند نمونه گیری در کنترل دوپینگ پس از شش ساعت حضور در کلاس و کارگاه آموزشی در آزمون پایانی دوره حضور یافتند.

سحر ستاری دارای مدرک دکترای پزشک عمومی است که مامور ایفمارک فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،  نایب رییس هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان و مسئول پزشکی هیات فوتبال استان هرمزگان را در کارنامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال هرمزگان نخستین مامور تست دوپینگ ورزشی در استان شد

مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال هرمزگان نخستین مامور تست دوپینگ ورزشی در استان شد