مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 15:572022-02-17اقتصادي

100 هزار هکتار اراضی زراعی در نوبت صدور سند تک برگی هستند


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل گفت: 100 هزار هکتار اراضی زراعی استان اردبیل با مستندنگاری و حدنگاری در مرحله صدور سند تک برگی هستند.

- رحیم محمدی در نشست با اعضای امور اراضی جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: در طرح کاداستر و حدنگاری که در سال 94 در استان شروع شده سعی بر این است تا تمامی اراضی و زمین ها اعم از کشاورزی، ملی، روستایی، شهری، جنگل، کوه، دریا و.

مستندنگاری و صدور سند تک برگی برای آنها به انجام برسد.

وی تصریح کرد: در استان اردبیل یک میلیون و 800 هزار هکتار اراضی وجود دارد که 973 هزار هکتار آن اراضی ملی و 750 هزار هکتار نیز اراضی زراعی، شهری و روستایی هستند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل گفت: در سال 98 در یک کار جهادی موفق شدیم 287 هزار هکتار اراضی را حدنگاری و مستندنگاری کنیم و در 2 سال اخیر این رقم به بیش از 725 هزار هکتار رسیده است.

محمدی افزود: 76 درصد کل اراضی ملی، شهری و روستایی استان در قالب طرح کاداستر مستندنگاری و حدنگاری شده و سعی بر این است تا سال آینده به صورت کامل تمام اراضی دارای سند تک برگی شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: 50 هزار هکتار با همکاری منابع طبیعی در مرحله ثبت مستندات و صدور سند تک برگی هستیم که تا آخر سال تمامی اراضی ملی استان دارای سند تک برگی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار هکتار اراضی زراعی در نوبت صدور سند تک برگی هستند

100 هزار هکتار اراضی زراعی در نوبت صدور سند تک برگی هستند