مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-17اقتصادي

فروش 27 میلیارد تومان اموال مازاد دستگاه های دولتی استان همدان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان تاکنون میزان اعتبارات فروش اموال دستگاه های اجرایی استان برابر 27 میلیارد و 575 میلیون تومان بوده است.

- به گزارش، سید اسکندر صیدایی پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه لایحه بودجه، فرآیندهایی را طی کرده و یکشنبه در صحن علنی مجلس طرح خواهد شد، عنوان کرد: منابع خوبی ظرف این چند روز به استان همدان ابلاغ شده که دستگاه ها باید در جذب آنها وارد کار شوند.

وی با در این راستا از 47 میلیارد تومان در راستای پروژه های جهش تولید و 72 میلیارد تومان در بحث تملک استانی در قالب طرح های پیوست شماره یک قانون بودجه نام برد و افزود: رصد منابع هزینه ای به جدیت پیگیری می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با بیان اینکه برنامه ششم یک سال تمدید و برنامه ها در سال 1401 در ادامه آن است، از تدوین برنامه عملیاتی یک ساله استان همدان برای سال 1401 خبر داد.

صیدایی با تاکید بر اینکه فروش اموال مازاد دولتی در اولویت است، گفت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان همدان برابر 485 میلیارد تومان است که از این میزان تاکنون 84 درصد تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه از اعتبارات سه درصد فروش نفت و گاز نیز تاکنون 20 درصد تخصیص یافته، عنوان کرد: اعتبارات فروش اموال غیرمنقول استان نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 27 میلیارد تومان اموال مازاد دستگاه های دولتی استان همدان

فروش 27 میلیارد تومان اموال مازاد دستگاه های دولتی استان همدان