مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 12:322022-02-17سياسي

مدیرکل جدید دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین منصوب شد


طی حکمی از سوی محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، محسن اسماعیلی به عنوان مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین با صدور حکمی محسن اسماعیلی را به عنوان مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین منصوب کرد.

متن این حکم به شرح ذیل است؛ برادر ارجمند جناب آقای دکتر محسن اسماعیلی سلام علیکم مبتنی بر عهدی که با قادر متعال بسته ام و تعهدم به مردم شریف استان قزوین در گزینش همکاران متخصص، متعهد، مستقل، تلاشگر و مردمی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم هماهنگی امور عمرانی، جنابعالی را به سمت مدیرکل دفتر شهری و شوراها منصوب می نمایم.

انتظار دارم برنامه محور، دانش مدار و حرفه ای با اصالت دادن به مصالح و منافع عامه مردم، نسبت به بازآفرینی نظام مدیریت شهری با رویکرد یکپارچه سازی و هم افزایی نهادی، شفافیت فرآیندی و از میان برداشتن زمینه های فساد خیز، تکریم واقعی و رعایت جایگاه والای مردم در نظام مدیریت شهری و شوراها، تسریع و تسهیل فرایندی و ارتقای بهره وری سازمانی، ساماندهی کمیسیون ماده 100 و ایجاد شفافیت در فرایندهای تصمیم گیری و اجرایی آن و برقراری انضباط مالی با تلاش جهادی و به کارگیری امکانات و توانمندی های لازم و با راهبری شهرداری ها و کارآمدسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین منصوب شد

مدیرکل جدید دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین منصوب شد