مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-17سياسي

طرح آزاد سازی سواحل با تامین امنیت سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام می شود


استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه با دستور رییس جمهور بخش قابل توجهی از سواحل در هرمزگان رفع تصرف شد گفت: رفع تصرف ازسواحل این استان با پایان مهلت 20روزه در روز جمعه تکمیل می شود.

- ، مهدی دوستی در حاشیه بازدید از روند اجرای آزادسازی سواحل به نفع مردم در بندرعباس اظهار کرد: عطف به دستور رییس جمهور مبنی بر آزاد سازی سواحل به نفع مردم پس از یک روز از این دستور فرآیندهای آزادسازی سواحل در استان هرمزگان آغاز و مناطقی از حریم سواحل که توسط دستگاه های دولتی اشغال شده بود شناسایی شد.

وی افزود: خوشبختانه دستگاه های دولتی خودشان آزادسازی سواحل و رعایت حریم 60 متری را بعد از دستور رییس جمهور انجام دادند و بخش عمده ای از سواحل رفع تصرف و آزاد شده و امیدواریم تا پایان مهلت 20 روزه این کار انجام و دستور رییس جمهور به طول کامل اجرایی شود.

استاندار هرمزگان بیانئ کرد: در استان هرمزگان تقریبا یک محدوده 500 متری دیگری داریم که آن هم تا روز جمعه انجام خواهد شد و رفع تصرف از سواحل این استان تکمیل می شود.

وی تصریح کرد: برخی از محدوده ها در حریم ساحل در اختیار نهادهای امنیتی و نظامی و برخی نیز در اختیار بخش خصوصی است در این مرحله آزادسازی سواحل از تصرف بخش دولتی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آزاد سازی سواحل با تامین امنیت سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام می شود

طرح آزاد سازی سواحل با تامین امنیت سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام می شود