مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-17اقتصادي

معارضان مانع اجرای پروژه های گازرسانی در روستاها گیلانغرب هستند


ممانعت معارضین مشکل عمده در اجرای پروژه های گازرسانی روستاهای این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، از سال 95 لوله کشی گاز به روستاهای شهرستان گیلانغرب آغاز که مرحله نهایی آن در مهرماه سال جاری کلید خورد، اما متأسفانه به علت تعطیلی کار توسط پیمانکار پروژه طبق اعلام، اتمام کار در 22 بهمن صورت نگرفت و پروژه عملا توقف پیدا کرد، این مسئله اعتراض و انتقاد مردمی را در پی داشت.

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب در گفت وگو با خبرنگار فارس در این خصوص، اظهار کرد: عملیات گازرسانی به روستاهای شنقال خالدی، افشار آباد و بطیار احمد به لحاظ وجود برخی معارضات که در حوزه سرزمینی شهرستان سرپل ذهاب که در خط مسیر هستند مانع از اتمام کامل پروژه شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: بحمدالله با پیگیری های انجام شده با فرماندار شهرستان سرپل ذهاب قول مساعد داده شده که هرچه سریع تر مشکل مذکور رفع و کار گازرسانی انجام شود.

وی رضایت مردم و نظارت بر پروژه ها را از اولویت کاری دانست و بیان کرد: از طریق دادستانی شهرستان سرپل ذهاب پیگیر رفع مشکل هستیم.

رستمی رییس اداره گاز شهرستان گیلانغرب نیز در گفتگو کوتاه ادامه داد: عملیات گازرسانی 20 روستای دهستان دیره کامل انجام شد و کار روستاهای باقی مانده نیز در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارضان مانع اجرای پروژه های گازرسانی در روستاها گیلانغرب هستند

معارضان مانع اجرای پروژه های گازرسانی در روستاها گیلانغرب هستند