مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-17سياسي

بیش از 185 میلیارد ریال خدمت در رزمایش کمک های مومنانه ارائه شد


دبیر کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی از فعالیت 19 کانون تخصصی و 140 کانون عمومی خدمت رضوی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: مجموعه خادمیاری در این دو سال که همراه با شیوع کرونا و تورم در کشور بود اقدامات خوبی انجام دادند و سال گذشته بیش از 185 میلیارد ریال .

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی از فعالیت 19 کانون تخصصی و 140 کانون عمومی خدمت رضوی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: مجموعه خادمیاری در این دو سال که همراه با شیوع کرونا و تورم در کشور بود اقدامات خوبی انجام دادند و سال گذشته بیش از 185 میلیارد ریال خدمت در رزمایش کمک های مومنانه ارائه شد.

محمدعلی ابراهیمی امروز پنج شنبه 27 بهمن در دیدار اعضای شورای دبیرخانه کانون خدمت رضوی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: طرح خادمیاری رضوی از سال 95 شروع شده که وظیفه خادمیاران انجام خدمت به نام و یاد امام رضا(ع) و جلب رضایت آن حضرت در محل کار و زندگی شان است که با همان تخصص و علاقه ای که دارند به مردم خدمت رسانی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی تصریح کرد: امیدآفرینی در جامعه در بحث خادمیاری پیگیری می کنیم؛ تقویت شبکه خادمیاری، توانمندسازی مخاطبین، جلب مشارکت های مردمی، استمرار خدمت، هم افزایی درون بخشی و برون بخشی با نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 185 میلیارد ریال خدمت در رزمایش کمک های مومنانه ارائه شد

بیش از 185 میلیارد ریال خدمت در رزمایش کمک های مومنانه ارائه شد