مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-17پزشكي

5 تن کالای غیرمجاز و غیربهداشتی در کرمانشاه امحا شد


مدیر نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو گفت: پنج تن کالای غیرمجاز و غیربهداشتی در کرمانشاه امحا شد.

- اظهار کرد: بیش از پنج تن کالای قاچاق، غیرمجاز، تقلبی، تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف با بهره گیری از توان بخش خصوصی به روشی کاملاً بهداشتی و زیر نظر نظارت سازمان محیط زیست کرمانشاه امحا شد.

وی افزود: این کالاها عمدتاً شامل لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق، تقلبی و تاریخ گذشته، داروهای شیمیایی که خارج از شبکه رسمی توزیع عرضه می شدند، داروهای گیاهی دست ساز و تقلبی و فاقد مجوز، ملزومات پزشکی، انواع مواد خوراکی غیرمجاز و مکمل های ورزشی قاچاق و تقلبی بودند.

مدیر نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو تصریح کرد: این کالاهای غیربهداشتی، تاریخ گذشته و قاچاق در دوازده ماه گذشته توسط بازرسان معاونت غذا و دارو و نیروی انتظامی کرمانشاه کشف و توقیف شده است.

رحیمی با اشاره به ارزش کالاهای کشف شده توسط بازرسان معاونت غذا و دارو، گفت: ارزش ریالی این اقلام حدود 28 میلیارد ریال است.

وی تاکید کرد: شهروندان برای خرید کالاهای سلامت محور به برچسب اصالت و سلامت کالا و نیز پروانه بهداشتی ساخت و تاریخ تولید و انقضا توجه کنند و کالاهایی از قبیل دارو و مکمل های ورزشی را فقط با تجویز پزشک و از مراکز مجاز عرضه خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 تن کالای غیرمجاز و غیربهداشتی در کرمانشاه امحا شد

5 تن کالای غیرمجاز و غیربهداشتی در کرمانشاه امحا شد