مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 08:522022-02-17سياسي

از مناظره عبدالکریمی و رهدار تا انتشار کتاب جدید آزاد ارمکی


در هفته ای که گذشت، بیژن عبدالکریمی و احمد رهدار در مجموعه سرچشمه با موضوع آینده انقلاب اسلامی با یکدیگر مناظره کردند و کتاب جدید تقی آزاد ارمکی منتشر شد.

- ، گروه فرهنگ و اندیشه: در هفته های اخیر به مناسبت ایام دهه فجر همه برنامه ها تحت الشعاع این مناسبت ملی قرار گرفته بود و حتی برنامه های اندیشه ای هم رنگ وبوی انقلابی داشت.

مثلاً برنامه تلویزیونی زاویه که یک برنامه اندیشه ای است به مناسبت دهه فجر ویژه برنامه ای با موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی تدارک دیده بود که هرشب ساعت 10 شب از شبکه چهار سیما پخش می شد و به همین دلیل دیگر برنامه اندیشه ای این شبکه یعنی برنامه تلویزیونی سوره به مدت دو هفته پخش نشد و پس از پایان ویژه برنامه زاویه برای ایام دهه فجر مجدد پخش هفتگی خود را آغاز کرد.

برنامه های انقلابی صدا و سیما را قُرُق کردند به طور کلی پخش ویژه برنامه های مناسبتی ایام دهه فجر بسیاری از برنامه های روتین اندیشه ای رادیو و تلویزیون را به صورت موقت متوقف کرد خصوصاً که در این ایام جشنواره های مختلف فجر برگزار می شد و در صدا و سیما برنامه های مختلفی با موضوعیت این جشنواره ها پخش می شد.

اما پژوهشگاه ها و اندیشکده ها هم نشست ها و برنامه های خود را مرتبط با موضوعات انقلابی برگزار کردند و از کانون اندیشه جوان گرفته تا پژوهشگاه فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مناظره عبدالکریمی و رهدار تا انتشار کتاب جدید آزاد ارمکی

از مناظره عبدالکریمی و رهدار تا انتشار کتاب جدید آزاد ارمکی