مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 21:072022-02-16فرهنگي

ترویج استفاده از کالای فرهنگی داخلی یک رسالت فراسازمانی است


مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کالای فرهنگی، ریل حرکت فرهنگ است و ترویج استفاده از تولیدات داخلی در این حوزه یک رسالت فراسازمانی است.

- ، اسماعیل جانعلی پور روز چهارشنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان افزود: امروز کالای فرهنگی یک دامنه وسیعی پیدا کرده که صرفاً مربوط به صنایع دستی نیست و برعهده دستگاه های مرتبط در این حوزه است.

وی با اشاره به ظرفیت های مختلف فرهنگی از جمله سینما در حوزه فرهنگ، اظهار داشت: تاثیرگذاری کالای فرهنگی زیاد است و برای هر رده سنی آثار طولانی مدتی دارد.

جانعلی پور ادامه داد: کالای فرهنگی اثرگذاری عمیقی دارد چه مضر باشد چه مفید، نکته دوم اینکه دیپلماسی عمومی بهتر از دیپلماسی رسمی است، از همین رو باید به کالای فرهنگی توجه شود.

وی افزود: موضوع سوم هم اقتصاد خرد خانواده است که از مسیر کالاهای فرهنگی می گذرد.

مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر لزوم توجه حاکمیت به کالای فرهنگی گفت: امیدواریم با این کار فرهنگ استفاده از کالای ایرانی نهادینه شود.

فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باید از کودکی نهادینه شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیر در این مراسم گفت: فرهنگ استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج استفاده از کالای فرهنگی داخلی یک رسالت فراسازمانی است

ترویج استفاده از کالای فرهنگی داخلی یک رسالت فراسازمانی است