مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 21:072022-02-16اقتصادي

8 درصد جمعیت لرستان هنوز فاقد بیمه هستند


8 درصد جمعیت استان هنوز فاقد بیمه هستند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: 8 درصد جمعیت استان هنوز فاقد بیمه هستند.

شاهدخت فتحی بیرانوند در جلسه توجیهی و آموزشی با مسئولان دفتر تسهیلگری و توسعه محلی جهانگیرآباد و پاچنار خرم آباد افزود: دو محله محروم جهانگیر آباد و پاچنار خرم آباد با بیش از هفت هزار نفر جمعیت، طبق آمار 20 درصد آن فاقد پوشش بیمه هستند که با همکاری دفتر تسهیلگری جهت تحت پوشش قرار گرفتن این افراد اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: دست یابی به پوشش عادلانه و فراگیر خدمات درمانی، توسعه و گسترش برنامه پزشک خانواده و کاهش پرداخت از جیب افراد کم بضاعت و بی بضاعت از مهم ترین اهداف کلان سازمان بیمه سلامت است.

فتحی بیرانوند بیان کرد: در حال حاضر 230 هزار نفر در سطح استان تحت پوشش بیمه همگانی قرار دارند که به صورت رایگان خدمات به آنها ارائه می شود که علی رغم آن حدود 8 درصد از جمعیت استان هنوز فاقد بیمه هستند که نیازمند این است که با تلاش همه جانبه بتوانیم این افراد را تحت پوشش قرار دهیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان بیان کرد: هدف ما این است که حتی یک نفر در سطح استان فاقد بیمه نباشد که امیدواریم با حمایت دستگاه های ذی ربط مانند کمیته امداد، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، هلال احمر و غیره بتوانیم طرح توسعه و تحول اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 درصد جمعیت لرستان هنوز فاقد بیمه هستند

8 درصد جمعیت لرستان هنوز فاقد بیمه هستند