مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 20:472022-02-16حوادث

چگونگی شناسایی پیامک های جعلی و کلاهبرداری


به سایت های اینترنتی که دارای «ای نماد» هستند مراجعه کنید و حتما با کلیک بر روی آن مشخصات کلی سایت را بررسی کنید و اگر مطابق بود می توانید به سایت خرید اینترنتی اعتماد کنید.

- به سایت های اینترنتی که دارای ای نماد هستند مراجعه کنید و حتما با کلیک بر روی آن مشخصات کلی سایت را بررسی کنید و اگر مطابق بود می توانید به سایت خرید اینترنتی اعتماد کنید.

رییس اداره تشخیص و پیشگیری پلیس فتا، فرماندهی انتظامی استان اصفهان با ارائه توضیحاتی درباره پیامک های جعلی و کلاهبرداری، روش شناسایی آنها را توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ مصطفی پیرمرادیان، امروز (چهارشنبه، 27 بهمن ماه) در وبینار آموزشی بررسی پیامک های جعلی و رمزارزها که به همت فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: مجرمان سایبری با مجرمان سنتی تفاوت هایی دارند.

مجرمان سایبری افرادی با سواد و تحصیلکرده هستند که به واسطه هوش و ذکاوت به جرم روی می آوردند که با مجرمان سنتی که معمولا بی سواد، کم سواد و یا متوسط هستند، تفاوت دارند.

وی افزود: شیوه و شگرد مجرمان سایبری گسترده تر از مجرمان سنتی است.

مجرمان سایبری اغلب با استفاده از ابزارها و فناوری های نوین مرتکب جرم می شوند، در مقایسه با مجرمان سنتی که ابزار و تجهیزات قدیمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی شناسایی پیامک های جعلی و کلاهبرداری

چگونگی شناسایی پیامک های جعلی و کلاهبرداری