مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 19:322022-02-16سياسي

جهاد تبیین بهترین راهبرد برای مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن است


مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: راهبرد مقام معظم رهبری برای جنگ ترکیبی جهاد تبیین است و امروز وظیفه ما در هر عرصه پیشبرد اهداف انقلاب و جهاد تبیین است.

- قزوین - مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: راهبرد مقام معظم رهبری برای جنگ ترکیبی جهاد تبیین است و امروز وظیفه ما در هر عرصه، پیشبرد اهداف انقلاب و جهاد تبیین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سرهنگ هادی بغدادی در نشست خبری راهیان نور که ظهر چهارشنبه در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: 5 هزار شهید معلم و 36 هزار شهید دانش آموز هدیه آموزش و پرورش به انقلاب بود و حالا این وظیفه ما است که چرایی آسمانی شدن شهدا را تعریف کنیم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین اذعان کرد: بیان اهداف شهدا در زمان انقلاب یک امر ضروری است چرا که شهدای ما افرادی نخبه و جریان ساز بودند و از بزرگترین داشته خود یعنی جان و مال گذشتند.

وی افزود: یکی از اصلی ترین اهداف شهدا عزتمندی نظام، عفاف و نیز عزت زن مسلمان و مرد مسلمان ایرانی بود که حالا دشمن در تلاش است تا در ترویج موضوعات غیراخلاقی، عرفان کاذب و زیر سوال بردن عفاف و حجاب سرمایه گذاری کند.

این مسئول بیان کرد: راهبرد رهبر انقلاب برای جنگ های این چنینی که جنگ ترکیبی نیز نامید می شود جهاد تبیین است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین بهترین راهبرد برای مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن است

جهاد تبیین بهترین راهبرد برای مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن است