مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-16اقتصادي

نظارت بر فعالیت آرایشگاههای زنانه شهر همدان ضعیف است


فرماندار همدان با بیان اینکه نظارت بر فعالیت آرایشگاههای زنانه ضعیف است، گفت: لازم است با هماهنگی و هم افزایی بیشتر بازرسی از این واحدها در دستور قرار گیرد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

- به گزارش، محمدعلی محمدی چهارشنبه در کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان همدان با بیان اینکه برنج وارداتی تایلندی از طریق 50 فروشگاه تعیین شده در سطح شهر همدان با نرخ دولتی هر کیلو گرم 12 هزار و 500 تومان توزیع خواهد شد، به بازرسی های به عمل آمده در این عرصه اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه تأخیر در تشکیل، ارسال و رسیدگی به پرونده متخلفان کار نظارت را بی اثر می کند، اظهار کرد: طی بازرسی های به عمل آمده از 12 انبار برنج، 15 انبار سیب زمینی و 4 انبار روغن و مشاهده مغایرت هایی در موجودی برخی از انبارها با میزان ثبت شده در سامانه روبرو شده شده ایم بدین سان، متولیان امر در بازرسی سازمان صمت، جهادکشاورزی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی ضمن افزایش ارتباط و همکاری مستمر باید ترتیبی اتخاذ نمایند که فرایند بازرسی و برخورد با متخلفان در کمترین زمان ممکن انجام شود.

فرماندار همدان تاکید کرد: دستگاه های اجرایی و نظارتی مذکور باید با هماهنگی بیشتر و پهنه بندی واحدهای صنفی به نحوی عمل کنند که شاهد موازی کاری در امر بازرسی یا مراجعه مکرر به برخی از واحدهای صنفی و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر فعالیت آرایشگاههای زنانه شهر همدان ضعیف است

نظارت بر فعالیت آرایشگاههای زنانه شهر همدان ضعیف است