مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 18:472022-02-16سياسي

احتمال برگزاری اعتکاف دانش آموزی در ماه رمضان در قزوین


مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان قزوین گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) در دهه سوم ماه مبارک رمضان معتکف می شدند؛ در سال های پیش از کرونا نیز اعتکاف دانش آموزی در دهه سوم ماه رمضان برگزار می شد اگر در ماه مبارک رمضان شرایط کرونایی اجازه دهد اعتکاف دانش آموزی برگزار خواهد شد.

- ایسنا/قزوین مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان قزوین گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) در دهه سوم ماه مبارک رمضان معتکف می شدند؛ در سال های پیش از کرونا نیز اعتکاف دانش آموزی در دهه سوم ماه رمضان برگزار می شد اگر در ماه مبارک رمضان شرایط کرونایی اجازه دهد اعتکاف دانش آموزی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علی عباسی در نشست با اهالی رسانه که عصر امروز چهارشنبه 27 بهمن در امامزاده اسماعیل (ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امسال نیز به دلیل شیوع کرونا اعتکاف در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی برگزار نمی شود که شهر قزوین نیز از جمله این شهرهاست.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی باید اعلام کنیم که ستاد مرکزی اعتکاف در استان هیچ برنامه ای برای اعتکاف نداشته و نخواهد داشت.

البته خواندن دعا و قرآن و گرفتن روزه می تواند جایگزین اعتکاف باشد.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان قزوین بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) در دهه سوم ماه مبارک رمضان معتکف می شدند؛ در سال های پیش از کرونا نیز اعتکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برگزاری اعتکاف دانش آموزی در ماه رمضان در قزوین

احتمال برگزاری اعتکاف دانش آموزی در ماه رمضان در قزوین