مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 18:122022-02-16سياسي

پدیده دیوارنگاری در ایران و ارتباطش با انقلاب اسلامی


در نشست تخصصی «از نقاشی دیواری تا رسانه های محیطی پس از انقلاب» پدیده دیوارنگاری در ایران و ارتباطش با انقلاب اسلامی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

- ، نشست تخصصی از نقاشی دیواری تا رسانه های محیطی پس از انقلاب به مناسبت چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور نظام الدین امامی فر (عضو هیأت علمی گروه ارتباط تصویری دانشگاه شاهد)، فرزانه فرشیدنیک (عضو هیأت علمی گروه هنرهای تجسمی و سنتی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) با دبیری محمدرضا وحیدزاده (دبیر کارگروه مطالعات هنری و ادبی انقلاب اسلامی پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی) به صورت برخط برگزار شد.

در بخش اول این برنامه نظام الدین امامی فر به بررسی دیوارنگاری شهری با تأکید بر لزوم بازسازی و استمرار طراحی چهره شهیدان بر دیوارهای شهر متناسب با تحولات روز، پرداخت و اذعان کرد: بحث دیوارنگاری نهضتی است که شاید بتوان گفت از مکزیک یا آمریکای جنوبی و کشورهای انقلابی شروع شده که به عنوان یک رسانه می تواند پیام ها یا مفاهیمی را منتقل کند.

در عصر جدید هم این دیوارها می توانند دستمایه کارهای هنری قرار گیرند و به عنوان یک رسانه یا فضایی که تبلیغات روی آن ها انجام می شود، مورد استفاده قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده دیوارنگاری در ایران و ارتباطش با انقلاب اسلامی

پدیده دیوارنگاری در ایران و ارتباطش با انقلاب اسلامی