مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 17:472022-02-16فرهنگي

کالای فرهنگی اثرگذاری عمیقی دارد


مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دامنه کالای فرهنگی امروز به نرم افزارهای موجود در بازار هم رسیده و کالای فرهنگی امروز فیلم، - کتاب، محتوای فضای مجازی و ان چیزی که به عنوان ریل حرکت فرهنگ از آن نام برده می شود، است.

اسماعیل جان علی پور ظهر امروز (27 بهمن ماه) در آیین اختتامیه جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان، اظهار کرد: در سال های گذشته کالای فرهنگی دامنه وسیعی پیدا کرده که مربوط به صنایع دستی و مسائل این چنینی نیست و وظیفه سنگینی برعهده میراث و دستگاه های همکار برای ترویج سنت، آداب و رسوم و دست سازه های مردم کشور است.

وی افزود: دامنه کالای فرهنگی امروز به نرم افزارهای موجود در بازار هم رسیده و کالای فرهنگی شامل فیلم، کتاب، محتوای فضای مجازی و آن چیزی که به عنوان ریل حرکت فرهنگ از آن نام برده می شود است و اگر فرهنگ را داشته ها، باورها و ارزش ها بدانیم، چیزی نیست مگر کالای فرهنگی که بخواهیم آن را بشناسانیم.

این مسئول تصریح کرد: سه ویژگی مهم کالاهای فرهنگی عبارت از این است که کالای فرهنگی، چه کالای مضر و چه مفید، اثرگذاری عمیق و طولانی مدتی برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالای فرهنگی اثرگذاری عمیقی دارد

کالای فرهنگی اثرگذاری عمیقی دارد