مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 17:422022-02-16سياسي

گام دوم انقلاب گام درخشش ملت ایران در عرصه های بین المللی است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: گام دوم انقلاب گام درخشش ملت ایران در عرصه های بین المللی و ارتقای قدرت ملی در همه بخش ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی بعد از ظهر امروز در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی و رزمایش کمک مؤمنانه سپاه ناحیه فراهان با اشاره به عروج شهادت گونه سردار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه بر اثر عوارض ناشی از جراحت های شیمیایی دوران دفاع مقدس اظهار کرد: عروج شهادت گونه سردار پرافتخار و جانباز سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد که حیات بابرکت خود را با مجاهدت و فداکاری در راه خدمت به مردم و نظام اسلامی و دفاع از ارزش های اسلامی گذراند را تسلیت می گوییم.

وی افزود: سردار مهدوی نژاد از فرماندهان انقلابی، مومن، خردمند، مخلص و پیشتاز در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی بود که در مسئولیت های مختلف از جمله فرماندهی لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) و ارشد نظامی استان مرکزی خدمات شایسته و بارزی به امت اسلامی و مردم شریف استان ارائه کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: قطعاً راه و مسیر پرافتخار این فرمانده همواره زنده و راهگشای نسل امروز و فردای نظام اسلامی خواهد بود و برای وی رحمت واسعه الهی، علو درجات و هم نشینی با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام دوم انقلاب گام درخشش ملت ایران در عرصه های بین المللی است

گام دوم انقلاب گام درخشش ملت ایران در عرصه های بین المللی است