مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-16ورزشي

هویت گذاری اسب ها با فدراسیون است / هفته ششم اسب دوانی کشور بدون تماشاگر در اهواز


هویت گذاری اسب ها توسط فدراسیون سوارکاری انجام می شود و اسب هایی می توانند در مسابقات شرکت کنند که هویت گذاری آن ها توسط فدراسیون انجام شده باشد.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: هویت گذاری اسب ها توسط فدراسیون سوارکاری انجام می شود و اسب هایی می توانند در مسابقات شرکت کنند که هویت گذاری آن ها توسط فدراسیون انجام شده باشد.

حسین برون در گفت وگو با ایسنا با بیان این که هفته ششم مسابقات اسب دوانی کشور بدون حضور تماشاگران در اهواز برگزار می شود، اظهار کرد: با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی تصمیم بر این شد که هفته ششم این مسابقات بدون تماشاگر برگزار شود.

در حال حاضر پنج هفته از مسابقات را در اهواز و در سطح کیفی بسیار مطلوب میزبانی کرده ایم.

وی با اشاره به بحث هویت گذاری اسب ها و این که برخی معتقدند که نمی دانند هویت گذاری توسط فدراسیون انجام می شود یا جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: قطعا هویت گذاری اسب ها توسط فدراسیون سوارکاری انجام می شود و اسب هایی می توانند در مسابقات شرکت کنند که هویت گذاری آن ها توسط فدراسیون انجام شده باشد.

ضمن این که هیات استان این آمادگی را دارد که بحث هویت گذاری اسب ها را طی رایزنی با فدراسیون انجام دهد و امیدوارم مالکان اسب ها هر چه سریع تر اقدام کنند تا شناسنامه هویتی اسب ها صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت گذاری اسب ها با فدراسیون است / هفته ششم اسب دوانی کشور بدون تماشاگر در اهواز

هویت گذاری اسب ها با فدراسیون است / هفته ششم اسب دوانی کشور بدون تماشاگر در اهواز