مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-16پزشكي

حیدری: هر نسرماخوردگی امیکرون است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر علی اکبر حیدری با بیان اینکه در صورت ابتلا به تب همراه با هر علامتی به خصوص با علائم تنفسی سرماخوردگی یا سردرد و تهوع باید به پزشک مراجعه کرد افزود: - / تهوع و استفراغ؛ علامت سویه جدید عضو هیات علمی گروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شرایط فعلی هر نوع علائم سرماخوردگی اعم از سرفه و گلودرد باید اومیکرون تلقی شود و چیزی به نام سرماخوردگی یا حساسیت وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر علی اکبر حیدری با بیان اینکه در صورت ابتلا به تب همراه با هر علامتی به خصوص با علائم تنفسی سرماخوردگی یا سردرد و تهوع باید به پزشک مراجعه کرد افزود: به دلیل چرخش سریع ویروس اومیکرون در جامعه باید هرگونه علامت بیماری را جدی تلقی کرد و تا مطمئن شدن در خصوص عدم ابتلا به کرونا پیش رفت.

وی ادامه داد: اومیکرون بیشتر با تهوع و استفراغ همراه است و در صورتی که بدن دارای آنتی بادی ناشی از واکسیناسیون باشد احتمال وخامت حال بیمار کاهش می یابد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دریافت دز سوم واکسن کرونا و استفاده مستمر از ماسک در حفظ سلامت عمومی جامعه مؤثر است.

وی با بیان اینکه تجمع و تردد حداقلی و شستشوی دست حداکثری باید در مواجهه با این سویه ویروس کرونا مدنظر قرار گیرد افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: هر نسرماخوردگی امیکرون است

حیدری: هر نسرماخوردگی امیکرون است