مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-16اقتصادي

پرداخت وام ساخت نهضت مسکن در چهار مرحله


تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن که سقف آن 450 میلیون تومان است و به تازگی پرداخت آن شروع شده در چهار مرحله به متقاضیان پرداخت می شود که 10 درصد در مرحله پی کنی، - 40 درصد در مرحله اسکلت و سقف، 25 درصد در مرحله سفت کاری و 25 درصد در مرحله نازک کاری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تمامی کسانی که قصد ساخت وساز دارند یا پروژه شان نیمه کاره مانده می توانند از سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن استفاده کنند و از شرط فرم ج و دیگر شروط چهارگانه معاف هستند.

تسهیلات جدید ساخت مسکن متقاضیان خودمالک با ثبت در سامانه نهضت ملی و معرفی به بانک قابل پرداخت است.

سقف تسهیلات خودمالکی در تهران 450 میلیون تومان، سایر کلانشهرها 400 میلیون تومان، مراکز استان ها 350 میلیون تومان، شهرهای کوچک 300 میلیون تومان و روستاها 250 میلیون تومان است.

کسانی که به صورت حرفه ای اقدام به ساخت و سازمی کنند، کسانی که به صورت شخصی می سازند، یا کسانی که پروژه شان نیمه کاره مانده و نیاز به منابع مالی برای تکمیل آن دارند می توانند از تسهیلات نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

طبق تازه ترین آماری که محمود شایان - مدیرعامل بانک مسکن - ارائه کرده در بخش خودمالکی پروژه نهضت ملی مسکن تاکنون 3 هزار و 8 پروژه جمعا به تعداد 30 هزار و 561 واحد به بانک ها معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام ساخت نهضت مسکن در چهار مرحله

پرداخت وام ساخت نهضت مسکن در چهار مرحله