مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-16سياسي

تأکید رییس سازمان محیط زیست بر ضرورت اجرای «مدیریت جامع حوزه آبخیز»


رییس سازمان حفاظت محیط زیست به مدیریت یکپارچه احیای «تالاب میانکاله» با محوریت مشارکت جوامع محلی تأکید کرد.

- تأکید رییس سازمان محیط زیست بر ضرورت اجرای مدیریت جامع حوزه آبخیز رییس سازمان حفاظت محیط زیست به مدیریت یکپارچه احیای تالاب میانکاله با محوریت مشارکت جوامع محلی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه در نخستین جلسه شورای راهبری پناهگاه حیات وحش، ذخیره گاه زیست کره و تالاب میانکاله که 25 بهمن ماه سال جاری با حضور معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی، استانداران مازندران و گلستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان تشکل های مردمی استان های مازندران و گلستان و اعضای شورای راهبری پناهگاه حیات وحش، ذخیره گاه زیست کره و تالاب میانکاله تشکیل شد، اظهارکرد: درباره آنچه در تالاب میانکاله روی داده است همگی مسئول هستیم.

از شش نشست هیئت دولت دو نشست درباره تالاب میانکاله بوده است و از استانداران مازندران و گلستان می خواهم امور و تکالیفی که در شورای راهبری تکلیف می شود، مدیریت کنند و تکالیفی که در ستاد ملی تصویب شده و تاکنون انجام نگرفته است را از دستگاه های ذینفع پیگیری کنند.

معاون رییس جمهوری با اشاره به این که در دو دیدار از تالاب میانکاله شاهد نقش مؤثر مشارکت سمن هایی بودم که باجان و دل فعالیت می کردند، گفت: سمن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس سازمان محیط زیست بر ضرورت اجرای «مدیریت جامع حوزه آبخیز»

تأکید رییس سازمان محیط زیست بر ضرورت اجرای «مدیریت جامع حوزه آبخیز»